Alf, Thomas, Martin og Rune har holdt det gående.
Alle gutta kjører bra om dagen, men tidene er ikke helt de samme som for et par uker siden. Ingen klarer å komme seg ned mot sine bestetider bortsett fra Alf, som virkelig har satt inn støtet.
Han ender opp med og tangere sin bestetid hver gang han møter på banen. I kveld har han for første gang forsøkt seg på 3 minutters pass.
1 gjennomkjøring gav totalt 20 runder på 3.01. Gjennomsnittstid 9.05 sekunder.
2 gjennomkjøring gav totalt 21 runder på 3.06 min. Gjennomsnittstid 8,85 sekunder.
3 og siste forsøk gav totalt 22 runder på 3.07 min. Gjennomsnittstid 8,5 sekunder.
4 forsøk ble avbrutt etter 19 runder. Han lå da an til vannvittige 24 runder, og en snitttid ned mot 7.6 sekunder. Nå går det unna med #72.
Thomas er tilbake etter et langt fravær. Han jobber seg sakte ned mot sine tidligere godtider, og er ikke mer enn et tidel unna. Han er et kjempetalent, men trenger sårt mer kjøretid.
Martin er jevnheten selv, men sliter litt med å klemme seg ned mot sin gamle rekord. Han venter på ny motor, og en helt ny bakstilling. Det blir fryktelig spennende å se hva dette vil gjøre med tempoet hans.
Rune har sliti fælt med oppsettet i det siste, og klarer ikke å komme seg nærmere enn 2 tideler unna sin bestetid. Jevnheten er det dog ikke noe å si på.
Han har nok skrudd seg bort. Det er blitt testet alt fra nye karosserier, til alt mellom himmel og jord av deler. Nå har han satt på det gode gamle oppsett og karosseri, så da venter vi forbedringer fremover.
Banen er antakeligvis like rask som før, men grepet virker å variere noe nå som utetemperaturen øker. Det blir da en periode kaldere i lokalet, og dette påvirker nok grepet negativt.
Det må og nevnes at ny rekord for 3 minutters pass nå er 25 runder med snitt tid på
Utfordringen er nå satt.
Den første som tangerer rundeantallet vil premieres med et nytt karosseri. Honda NSX Whitebody eller et Atomic 98mm pan car!
Den første som slår totaltiden vil premieres med en Reflex Racing Ultra high performance håndviklet motor. BankenZ spec!
Gi gass!!!!!
No comments:
Post a Comment