Han er en ivrig kar, som er teknisk anlagt og som aldri gir seg mht til oppsett. Dette har resultert i en rask fremgang på banen.
I starten var han noe ujevn, men til tider ganske rask. Han kom seg raskt ned på lave 8 runder, men slet en stund med å komme seg ned på 7 tallet.
Etter å ha kommet seg ned på 7.5xx runder så stagnerte han noe. 7.4xx kom aldri, ennå han kjørte mye og bra.
Etter noen turer til Ballerud og en økt på GarasjenZ, begynte det å løsne. 7.5xx kom oftere og oftere, men 7.4xx viste seg vrient å komme ned på.
Rekorden hans har nå lenge stått på 7.507.
17 mars 2010 var kvelden det skulle vise seg å løsne skikkelig. Han startet bra med 7.645, og krøp sakte nedover.
Etter noen gode runder som ble avbrutt mot slutten begynte han å få trua.
Han klinka plutselig til med 7,421! Dette med en krasj på langsida. Vi skjønte tidlig at det bodde mer i både bil og Martin
Nytt batterisett ble satt inn, og jaggu klinta han til med 7.368, deretter 7.399. Nå gikk det styggfort. Han tok styggfort inn på Rune i noen runder og hoier at "NÅ MÅ DU GASSE". Rune gjorde sitt beste, men ble rett og slett utspsyka og ble frakjørt.
Han lada nok et sett batterier, og fikk 10 minutter alene på banen.
Oioiooi mumlet han! 7.261.
Gladgutten spratt rett bort på oppslagstavla og noterte sin nye pers.
En tilleggspopplysning er at det kun er 3 andre førere som har vært under 7.3xx, så dette er styggfort.
Gratulerer Martin. Endelig satt den!
Her ser dere bilder av bilen.
No comments:
Post a Comment